Trápia vás skrátené svaly hrudníka a s tým spojená bolesť chrbta?

11.11.2019

Vyskúšajte zopár cvikov, ktoré uvoľnia napätie a stuhnutie. Zvládnete ich aj v pohodlí domova. Budete potrebovať iba zárubne!

CVIK 1:
(Horná časť prsných svalov)
Dlane položte na zárubne vo výške uší.Lakte smerujú dole. Zatiahnite brucho a bradu. Spravte mierny krok vpred. Lopatky ťahajte nadol a k sebe. Rozpínajte hrudník.
V tejto polohe zotrvajte 15 sekúnd.
CVIK 2:
(Stredná časť prsných svalov)
Položte dlane na zárubne vo výške pliec. Zatiahnite brucho a bradu, plecia ťahajte od uší tak, že lopatky ťaháte nadol a k sebe.
Spravte krok vpred a rozpínajte hrudník.
V tejto polohe zotrvajte 15 sekúnd.
CVIK 3:
(Spodná časť prsných svalov + malý prsný sval)
Dlane položte na zárubne čo najvyššie tak, aby boli lakte nad úrovňou pliec. Zatiahnite brucho a bradu. Lopatky tlačte dolu a k sebe . Spravte krok vpred a rozpínajte hrudník.
V tejto polohe zotrvajte 15 sekúnd